Usein kysyttyä tilausbusseista
Alle olemme kasanneet useimmiten kohtaamiamme kysymyksiä onnistuneeseen tilausbussimatkaan.
Onko bussissa mikrofoni?
Suurimmassa osassa tilausbussejamme on mikrofoni. Jos mikrofoni on tarpeellinen, niin huomioithan tämän tilausta tehdessäsi.
Onko bussissa turvavyöt?
Kaikissa tilausbusseissamme on turvavyöt.
Onko bussissa ilmastointi?
Kaikista busseistamme löytyy ilmastointi.
Onko bussissa wc?
Kaikissa yli 20-paikkaisissa busseissamme on wc.
Voiko kuljetuksen aikatauluja ja henkilömäärää tai muita yksityiskohtia muuttaa tilauksen vahvistuksen jälkeen?
Kyllä voi, mikäli se sopii ajojärjestelyymme. Teemme aina kaikkemme, jotta saamme tarvittavat muutokset onnistumaan, vaikka ne tulisivatkin lyhyellä varoitusajalla. Toivomme kuitenkin, että mahdolliset muutokset ilmoitettaisiin viimeistään viikkoa ennen kuljetusta.
Voiko tilausbussissa syödä omia eväitä?
Bussissa saa nauttia omia eväitä.
Voiko kauttanne tilata eväitä bussiin?
Onnistuu! Pientä purtavaa, kahvit/teet, juomia löytyy vaikka millä mitalla – kysy lisätietoja!
Kauanko ennen lähtöä bussi on paikalla?
Pyrimme olemaan paikalla noin 10 minuuttia ennen sovittua lähtöaikaa.
Saanko kuljettajan tiedot ennen kuljetusta?
Kuljettajan tiedot ilmoitamme aina kuljetusta edeltävänä arkipäivänä sähköpostitse.
Mitä jos kuljetus venyy sovitusta aikataulusta?
Lisäaika maksaa 25 EUR / alkava puolituntinen. Toivomme kuitenkin, että tilausbussi varataan jo valmiiksi tarpeelliseksi ajaksi.
Mitä jos haluamme muuttaa kuljetusta kesken päivän?
Kuljettajan kanssa voi sopia muutoksista ja hän on tarvittaessa toimistoon yhteydessä. Muutoksista voi tulla lisähintaa, jos ajettu matka tai kuljetuksen kesto pitenee.
Miten maksu hoituu?
Laskutamme aina kuljetuksen jälkeen mieluusti sähköisesti (verkkolasku / s-postin liitteenä) ja maksuehtomme on 7 päivää. Maksu onnistuu myös käteisellä, jolloin sen voi suorittaa kuljetuksen alussa kuljettajalle. Ilmoitattehan tästä maksutavasta myös konttoriin, niin saamme tehtyä kuittipohjan kuljettajalle mukaan. Huomioittehan, että käteismaksussa tulee olla tasaraha mukana.
Mitkä ovat peruutuskulunne?
Kuljetuksen voi peruuttaa maksutta kaksi viikkoa ennen kuljetusta. Jos peruutus tehdään 7-13 vrk ennen kuljetusta, veloitamme 10 % hinnasta. Jos peruutus tehdään 2-6 vrk ennen kuljetusta, veloitamme 25 % hinnasta. Jos peruutus tehdään max 48h ennen kuljetusta, veloitamme 50% hinnasta.
Onko pyörätuolimahdollisuutta?
On, meiltä löytyy 16-paikkainen pikkubussi, johon mahtuu 2 pyörätuolia. Lisäksi löytyy myös 50-paikkaisia paikallisliikennebusseja, joihin mahtuu 2-3 pyörätuolia.
Kiinnostaisiko kuskaaminen?
Jalobus hakee kokoajan hyviä tyyppejä kasvavaan liiketoimintaan. Odotamme vastuullista ja palveluhenkistä asennetta johon asiakkaat voivat luottaa. Vastineeksi tarjoamme kilpailukykyistä palkkaa, mahdollisuutta vaikuttaa omaan tekemiseen ja työn määrään. Tule mukaan reiluun ja rentoon porukkaan jossa jokainen saa olla oma itsensä!
Luotettava hinta, ammattitaitoiset kuljettajat ja laaja valikoima busseja.
Takaamme että matkasi sujuu erinomaisesti.
Lisävarusteet tilausajoille räätälöidään tarpeisiinne sopiviksi.
Kalustoa löytyy sekä Turusta että Helsingistä.
Ota rohkeasti yhteyttä tai lähetä tarjouspyyntö, palvelemme 24/7.